Работа в Украине » Работа в Хмельницком » резюме Бухгалтера, банкиры, экономисты, Хмельницкий
Работа по регионам
Работа в Украине
Работа в Киеве
Работа в Днепропетровске
Работа в Одессе
Работа в Харькове
Работа в Виннице
Работа в Донецке
Работа в Запорожье
Работа во Львове
Работа в Житомире
Работа в Полтаве
Работа в Николаеве
Работа в Кировограде
Работа в Луцке
Работа в Ивано-Франковске
Работа в Херсоне
Работа в Сумах
Работа в Чернигове
Работа в Тернополе
Работа в Ужгороде
Работа в Черкассах
Работа в Ровно
Работа в Хмельницком
Работа в Симферополе
Работа в Черновцах
Работа в Луганске
Работа в Севастополе
все регионы »
 
Новости
Погода,Новости, загрузка...
 
Внимание!!! Если в объявлении указан номер телефона с кодом 070 или 090 - стоимость звонка на такие номера телефонов является ПЛАТНОЙ, и может существенно превышать несколько гривень/мин.
Быстрый поиск
Раздел:
для выбора
нескольких
разделов
удерживайте
CTRL
  Регион:
Период:
Оклад от: $
Фраза:
Вид:
 
 
Запрос на поиск
Регион: Работа в Хмельницком
Разделы: Бухгалтера, банкиры, экономисты
Период: за 30 дней
 
подробно | кратко
Результат: 1-17 (всего 17)
Страница:
  • 1
  • кредитний менеджер-анлітик та/або інвестиційний менеджер-аналітик

    Хмельницкий, 18:03, воскресенье, 19.01.2014

    Зарплата:
    Опыт работы: 5 лет
    Образование: высшее
    Пол: мужчина
    График работы: полный день

    ДОСВІД РОБОТИ:
    – березень 2009р. та станом на сьогодні - головний економіст (аналітик) управління продуктів та підтримки (м.Хмельницький) департаменту корпоративного бізнесу Західного комерційного макрорегіоному (м.Львів) ПАТ „Укрсоцбанк”;
    – лютий 2008р. – лютий 2009р. – старший спеціаліст (аналітик) сектору кредитування юридичних осіб Відділення №1 у м. Хмельницький Філії ЗАТ «ПУМБ» у м. Львові;
    – вересень 2001р. - лютий 2008р. – викладач кафедри фінансів та банківської справи Хмельницького національного університету.

    ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ ТА ЗНАННЯ:
     участь у проведенні переговорів з клієнтами щодо умов проведення активних операцій (кредитування/документарні операції) банку;
     надання консультацій корпоративним клієнтам щодо підходів банку при проведенні активних операцій (кредитування/документарні операції) та рекомендацій по вибору найбільш оптимальних продуктів та їх структури в частині суми, терміну, графіку погашення, забезпечення та додаткових умов/коефіцієнтів (covenants);
     надання консультацій корпоративним клієнтам при підготовці та надані до банку пакету документів на проведення активних операцій (кредитування/документарні операції);
     здійснення експертного дослідження підприємств (аналіз фінансово-господарської діяльності позичальників на підставі даних бухгалтерської звітності підприємств, їх інвестиційних та бізнес-планів; оцінка ринкових та галузевих ризиків);
     вміння “читати” звітність підприємств – оцінка ліквідності, платоспроможності та фінансової стійкості позичальника; визначення рівня боргового навантаження на клієнта, величини власного оборотного капіталу та чистого робочого капіталу, визначення потреби підприємства в обігових коштах; оцінка достатності забезпечення; консолідація звітності групи компаній та визначення величини власного оборотного капіталу, чистого робочого капіталу, ліквідності, платоспроможності, фінансової стійкості групи та рівня боргового навантаження на групу;
     оцінка інвестиційних проектів підприємств (прогноз руху грошових коштів та оцінка доходу від інвестованого капіталу на основі показника грошового потоку (cash flow); аналіз беззбитковості та планування прибутку в процесі інвестиційного проектування; визначення: чистої поточної вартості інвестиційного проекту (чистого приведеного (дисконтованого) доходу), рентабельності (індексу прибутковості) інвестиційного проекту, дисконтованого періоду окупності інвестиційного проекту, внутрішньої норми прибутковості проекту; прогнозування впливу інфляції на оцінку ефективності інвестицій);
     оцінка ринкової вартості облігацій, звичайних та привілейованих акцій підприємств та визначення зваженої середньої вартості власного, залученого та запозиченого капіталу підприємства;
     проведення перевірки кредитної історії клієнта, визначення класу/рейтингу позичальника/поручителя з використанням діючих у банку програмних комплексів («Бюро кредитних історій», «BLANA»);
     підготовка запиту на проведення активної операції/на зміну умов (кредитування/документарних операцій) та висновку щодо їх доцільності;
     супроводження кредитних проектів в Головному офісі банку, підготовка матеріалів на розгляд Кредитного комітету;
     участь у підготовці та узгодження проектів рішень Кредитного комітету стосовно проведення/зміни умов активних операцій;
     договірне оформлення операцій: підготовка кредитних договорів; перевірка договорів забезпечення; контроль відповідності вимогам банку договорів страхування;
     робота з Державним реєстром обтяжень рухомого майна та Державним реєстром речових прав на нерухоме майно;
     формування кредитних справ позичальників, відповідно до вимог, встановлених внутрішніми нормативними документами банку;
     повне супроводження виданих кредитів, гарантій, акредитивів, векселів: контроль за цільовим використанням кредитних коштів, нарахуванням та сплатою комісій, відсотків та кредиту, за виконанням спеціальних умов/коефіцієнтів (covenants), за переведенням потоків; моніторинг кредитоспроможності Клієнтів; моніторинг забезпечення; взаємодія з Клієнтом по договорах страхування; розрахунок та інформування Клієнта щодо суми штрафу по всіх випадках порушення договірної дисципліни.

    ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
    відмінні аналітичні здібності, високі комунікаційні здібності, працелюбність, старанність, уважність, висока ступінь відповідальності за виконання професійних обов’язків, здатність швидко навчатись, бажання розвитку і вдосконалення, вміння правильно планувати роботу та розставляти пріоритети, організованість, стресостійкість, вміння працювати у команді, орієнтація на досягнення результату.

    Контактное лицо: Гладій Сергій Петрович
    Телефон: (063) 35-9999-7; (067) 35-9999-7; (099) 35-9999-7
    E-mail: serg.35.9999.7@gmail.com

    Раздел: Бухгалтера, банкиры, экономисты | №22221
     

    Бухгалтер по совместительству

    Хмельницкий, 11:07, четверг, 13.09.2012

    Зарплата:

    - Бухгалтерский и налоговый учет для предприятий и предпринимателей на упрощенной и общей системе налогообложения с НДС;
    - Составление финансовой и налоговой отчетности;
    - Подготовка документов к налоговой проверке;
    - Обжалование решений контролирующих органов;
    - Консультации.

    Контактное лицо: Людмила
    Телефон: 0674266078
    E-mail: buxgalter.76@mail.ru

    Раздел: Бухгалтера, банкиры, экономисты | №11281
     

    Кредитний інспектор

    Хмельницкий, 15:08, воскресенье, 06.05.2012

    Зарплата:
    Образование: неполное высшее
    Пол: женщина
    График работы: полный день

    Освіта:
    2007-2012 р.р.
    Навчальний заклад: Міжрегіональна академія управління персоналом.
    Факультет: Банківська справа.
    Спеціальність: Фінансист.
    Кваліфікація: Фінансист.
    Освітньо-кваліфікаційний рівень: Бакалавр.

    Додаткова інформація: Досвідчений користувач MS Office (Word, Excel), Internet (Mozilla Firefox), E-mail. Знання мов: українська, російська – вільно. Бажаний графік роботи – повна зайнятість. Ділові якості: здібність та бажання до навчання, схильна до аналітичної роботи; відповідальна, пунктуальна, наполеглива; вмію працювати в колективі.

    Контактное лицо: Букшій Андрій Борисович
    Телефон: 0987852517
    E-mail: andrej_1990@list.ru

    Раздел: Бухгалтера, банкиры, экономисты | №10027
     

    Бухгалтер за сумісництвом

    Хмельницкий, 11:40, понедельник, 20.02.2012

    Зарплата:
    График работы: свободный график

    Надаємо послуги з бухгалтерського обслуговування підприємств, підприємців:
    - ведення розрахунково-касових операцій;
    - підготовка платіжних документів в банк;
    - щомісячна обробка первинних банківських документів;
    - оформлення первинних касових документів (прибуткових і витратних касових ордерів, ведення касової книги);
    - ведення розрахунків з постачальниками і покупцями;
    - обробка первинних документів за розрахунками з постачальниками (підрядниками);
    - звірка бухгалтерських балансів на кінець кожного місяця;
    - оформлення первинних документів, що виставляються клієнтам (рахунків, рахунків-фактур, накладних і актів виконаних робіт);
    - обробка рахунків-фактур, отриманих від постачальників (замовників) і виставлених клієнтам;
    - ведення реєстру виписаних і отриманих податкових накладних;
    - підготовка документів по співробітникам (особисті картки, накази, типові трудові договори);
    - розрахунок заробітної плати, складання розрахунково-платіжної відомості, податкових декларацій, розрахунок внесків до цільових небюджетних фондів;
    - розрахунок податку на доходи фізичних осіб; здача звіту за формою 1 ДФ до Податкової інспекції;
    - виписка на вимогу працівників довідок про доходи фізичної особи;
    - ведення персоніфікованого обліку в Пенсійному фонді.
    - ведення податкового обліку
    - розробка облікової політики для цілей податкового обліку;
    - розрахунок ПДВ, здача податкової декларації по ПДВ в податкові органи;
    - розрахунок податків, здача податкових декларацій і розрахунків по податках в податкові органи;
    - виконання періодичних звірок з податковими органами і цільовими небюджетними фондами;
    - послуги із заповнення бухгалтерської звітності складання пакету бухгалтерської звітності;
    - надання пакету звітності в податкові органи, позабюджетні фонди, статистичне управління;
    - надання інших послуг відповідно до укладеного із замовником договору;
    - відновлення бухгалтерського обліку проведення всіх рухів по бухгалтерських регістрах в Бухгалтерській базі 1С.
    - відновлення документів, яких не вистачає.

    Контактное лицо: Людмила
    Телефон: 098 944 77 50

    Раздел: Бухгалтера, банкиры, экономисты | №9771
     

    Бухгалтер, помощник главного бухгалтера

    Хмельницкий, 16:50, воскресенье, 25.09.2011

    Зарплата:
    Опыт работы: 5 лет
    Образование: высшее
    Пол: женщина
    График работы: полный день

    2010-2011 финансовый директор ООО "Дел Пост" (курьерская доставка)
    2003-2011 главный бухгалтер ООО "Люкс-турин" (услуги)
    2009-2010 главный бухгалтер ООО "Интервест-УА" (продажа строй.материалов)

    Контактное лицо: Ольга
    Телефон: 0679261230
    E-mail: olga-eremenko@ukr.net

    Раздел: Бухгалтера, банкиры, экономисты | №9147
     

    Бухгалтер, помічника бухгалтера, бухгалтер-касир

    Хмельницкий, 22:36, вторник, 13.09.2011

    Зарплата:
    Опыт работы: 2 года
    Образование: неполное высшее
    Пол: мужчина
    График работы: полный день

    Основна інформація:

    ОСВІТА:

    Закінчив Торгівельно-економічний коледж у 2009 році за спеціальністю "Облік іаудит", у 2011 закінчив бакалавра у Львівській комерційній академії (заочна форма)"Облік і аудит " і надалі здобуваю ступінь спеціаліста у Львівській комерційній академії (заочна форма навчання)за спеціальністю "Облік і аудит"


    ДОСВІД РОБОТИ:

    З 2009 року працюю бухгалтером-касиром ЖЕКу облспоживспілки.Виконую роботу за суміщенням голови профкому, кадрову роботу, роботу паспортиста


    Додаткова інфoрмація:

    Функціональні обов’язки: володіння спеціалізованими бухгалтерськими програмами, пакетом Microsoft Office, внесення рахунків у програму, набір платіжних доручень, відправлення в банк , одержання й проведення виписок, контроль дебіторської й кредиторської заборгованості, оформлення первинних документів, облік розрахунків з постачальниками, формування фінансових звітів розрахунок лікарняних та відпускних,кадрова робота, робота паспортиста та голови профкому.


    Контакти:
    Онишко В'ячеслав Миколайович
    0971857243
    Особисті якості:
    Активна життєва позиція, цілеспрямованість;
    Організаторські якості, коммунікабельність;
    Відповідальність, оперативність;
    Креативність, ініціативність, швидко навчаюсь новому.

    Контактное лицо: Славік
    Телефон: 0971857243
    E-mail: larson9090@mail.ru

    Раздел: Бухгалтера, банкиры, экономисты | №9110
     

    Бухгалтер, главный бухгалтер по совместительству, услуги бухгалтера

    Хмельницкий, 16:14, четверг, 07.10.2010

    Зарплата:
    Опыт работы: 5 лет
    Образование: высшее
    Пол: женщина
    График работы: свободный график

    - постановка бухгалтерского учета
    - восстановление бухучета
    - полное ведение бухгалтерии
    - ведение налогового учета
    - подготовка и сдача всех отчетов
    - кадровый учет и расчет зарплаты

    Контактное лицо: Людмила
    Телефон: 096 424 72 40
    E-mail: buchoblik@ukr.net

    Раздел: Бухгалтера, банкиры, экономисты | №7546
     

    економист оценщик залоговик

    Хмельницкий, 14:29, вторник, 16.02.2010

    Зарплата: 2500 грн.
    Опыт работы: 4 года
    Образование: высшее
    Пол: мужчина
    График работы: полный день

    Стукан Игорь Михайлович



    Ф.И.О.: Стукан Игорь Михайлович
    Мобильный телефон: +38 (068) 202-202-1
    E-mail: voronjuk@meta.ua


    Личная информация
    Город: Хмельницкий
    Район проживания: Хмельницкий
    Образование: Высшее
    Дата рождения: 3 июля 1982 г. (26 лет)
    Пол: Мужской
    Семейное положение: Не женат, детей нет











    Опыт работы
    Период работы: С сентября 2007 по декабрь 2008 года
    Должность: Економист отдела по роботе с залоговым обеспечением, ЧП и юр. лиц (Полная занятость)
    В компании: ХФ Укрпромбанк, г. Хмельницкий
    Должностные обязанности: Предварительный осмотр залога, создание договоров залога, нотареальное оформление, робота с государстенными реестрами ипотеки и движимого имущества, проверка залога, робота с проблемной задолжностью физ. и юр. лиц, также частично занимался оценкой.

    Период работы: С февраля 2006 по сентябрь 2007 года
    Должность: Експерт (Полная занятость)
    В компании: ХФ ПриватБанк, г.Хмельницкий
    Кредитование ФОП и физ. лиц, создание и обслуживание кредитных карт, мониторинг кредитов, кросселинговые продажи.
    Должностные обязанности: Выбран в 2006 году одним из лудших сотрудников

    Образование
    Учебное заведение: Хмельницкий институт економики и предпринемательства, г. Хмельницкий
    Дата окончания: Июнь 2006 года
    Факультет: Економики и предприятия
    Специальность: Економист

    Иностранные языки и компьютерные навыки
    Английский язык: Базовый
    Компьютерные навыки: Microsoft Office, банковские программы

    Дополнительная информация
    Водительские права: Занимался оценкой имущества, права категории B, C
    Занятия в свободное время: Спорт рукопашный бой, утренние пробежки, чтение книг, интернет, воспитание собаки.

    Контактное лицо: Игорь
    Телефон: 068-202-202-1
    E-mail: voronjuk@meta.ua

    Раздел: Бухгалтера, банкиры, экономисты | Руководители, директора | Юристы, адвокаты, право, консалтинг | №6743
     

    Головний бухгалтер

    Хмельницкий, 17:21, четверг, 04.02.2010

    Зарплата:
    Опыт работы: 3 года
    Образование: высшее
    Пол: женщина
    График работы: полный день

    2. Вік – 23 роки
    3. Бажана посада – бухгалтер/гол. бухгалтер
    4. Досвід роботи – 2 роки на посаді заступника головного бухгалтера, 1,5 року на посаді головного бухгалтера
    5. Освіта – вища, (загальноосвітня школа № 1 - поглиблене вивчення англ. мови, Хмельницький політехнічний коледж – «Економіка підприємства», ХНУ – «Фінанси»)
    6. Наявний досвід роботи у будівництві, сфері транспортних, комунальних послуг. Система оподаткування – загальна, в т.ч. ПДВ, спрощена система, фізичні особи-підприємці.
    01.2007-02.2009 – КП «Управління механізації будівництва» (загальна система оподаткуванняз ПДВ, сфера діяльності - будівництво), посада рядового бухгалтера, згодом – заступника головного бухгалтера, також заміщення на посаді інспектора відділу кадрів. Основні обовязки: облік матеріалів (від оприбуткування до списаня), робота з авансовими звітами та матеріально відповідальними особами, проведення банківських операцій і т.д., впровадження електронної звітності на підприємстві тощо.
    07.2008-10.2008 – робота головним бухгалтером (за сумісництвом) у ПП «Будівельний Альянс Сервіс» (загальна система оподаткування, сфера діяльності - комунальні послуги). Обовязки: відображення в обліку всіх сфер господарської діяльності підприємства (купівля, реалізація, з/п, касові операції і т.д.), кадрове діловодство, розробка комунальних тарифів, юридичний супровід п-ва і т.д.)
    02.2009 – 12.2009 – на посаді головного бухгалтера у ПП «Атіл-М» (сфера діяльності - охорона). Обовязки: бухгалтерський та фінансовий облік, кадрове діловодство, юр. супровід.
    7. Можливе виконання додаткових функцій: кадрове діловодство, реєстрація/перереєстрація приватного підприємства, ФОП, розробка договорів та юридичний супровід підприємства

    Контактное лицо: Коваль ольга Володимирівна
    Телефон: 093-226-18-69

    Раздел: Бухгалтера, банкиры, экономисты | №6697
     

    Заместитель директора, Руководитель отдела и т.д.

    Хмельницкий, 10:53, четверг, 13.08.2009

    Зарплата: 400 $
    Опыт работы: 2 года
    Образование: высшее
    Пол: мужчина
    График работы: полный день

    Опыт работы:
    07.2009 - Директор отделения АКБ «Правекс-Банк»
    06.2008 банка (в подчинении 10 человек) г.Сарны

    Обязанности: развитие всех банкових услуг, договорная работа с частными организациями и государственными структурами, заключение договоров, конроль работы отделения банка ,документальное сопровождение, подбор и контроль персонала.
    _______________________________________________

    01.2008 - Тренинг банковской деятельности.
    06.2008 Руководство. Г.Киев

    Изучение всех аспектов банковской деятельности,
    сопровождение всех банкових операций, техника руководства.


    06.2007 - Экономист, помощник руководителя МистЭкспресс
    09.2007 г.Хмельницкий

    Сопровождение документации по транспортеровке грузов, работа с персоналом, решение всех возникающих проблем.
    _____________________________________________________

    03.2007 - Менеджер оптових продаж Мир Связи
    06.2007 г.Хмельницкий

    Работа с существующими клиентами
    и наработка новой базы, контроль
    дебиторской задолженности, организация сбыта
    ______________________________________________________

    Образование 09.2002 - 06.2007 высшее
    Хмельницкий Национальный Университет(ХНУ) Экономический факультет,
    специальность: экономика предприятия

    Профессиональные навыки: опытный пользователь - офисные программы,
    оргтехникой, программным обеспечением: Уверенный ПК
    пользователь, хорошее знание программ Microsoft Office,работа в 1С.Бухгалтерии.

    Дополнительная информация ЛИЧНЫЕ КАЧЕСТВА:

    Активность, исполнительность, пунктуальность, ответственность, коммуникабельность, дипломатичность, целеустремлённость, организаторские способности. Умение быстро принимать решения и разрешать конфликтные ситуации. Способен к быстрому обучению. Готов работать напряжённо и творчески для достижения поставленных задач. Возможность командировок.

    Контактное лицо: Дмитрий Анатольевич
    Телефон: 8 097 964 30 33
    E-mail: fesson@mail.ru

    Раздел: Бухгалтера, банкиры, экономисты | Руководители, директора | Разное | №5969
     
    Рекламный блок
     

    бухгалтер,помічник

    Хмельницкий, 10:48, среда, 12.08.2009

    Зарплата: 1000 грн.
    Образование: неполное высшее
    Пол: женщина
    График работы: полный день

    образование,не полное висшие -Торгово-економический коледж г.Хмельницкого
    опыта работи нет
    умная,образованая,старательная,ответственая девушка с большим желаниям работать
    Языки: русский,украинский,английский
    Владение ПК: свободно,1С, MS Word,MS Exel.

    Контактное лицо: Богдана
    Телефон: 8 097 7492366
    E-mail: sergeyluchkov@rambler.ru

    Раздел: Бухгалтера, банкиры, экономисты | №5961
     

    Заместитель директора, Руководитель отдела и т.д.

    Хмельницкий, 10:51, понедельник, 06.04.2009

    Зарплата: 500 $
    Опыт работы: 2 года
    Образование: высшее
    Пол: мужчина
    График работы: полный день

    Опыт работы:
    текущее время - Директор отделения АКБ «Правекс-Банк»
    06.2008 банка (в подчинении 10 человек) г.Сарны

    Обязанности: развитие всех банкових услуг, договорная работа с частными организациями и государственными структурами, заключение договоров, конроль работы отделения банка ,документальное сопровождение, подбор и контроль персонала.
    _______________________________________________

    01.2008 - Тренинг банковской деятельности.
    06.2008 Рувододство. Г.Киев

    Изучение всех аспектов банковской деятельности,
    сопровождение всех банкових операций, техника руководства.


    06.2007 - Экономист, помощник руководителя МистЭкспресс
    09.2007 г.Хмельницкий

    Сопровождение документации по транспортеровке грузов, работа с персоналом, решение всех возникающих проблем.
    _____________________________________________________

    03.2007 - Менеджер оптових продаж Мир Связи
    06.2007 г.Хмельницкий

    Работа с существующими клиентами
    и наработка новой базы, контроль
    дебиторской задолженности, организация сбыта
    ______________________________________________________

    Образование 09.2002 - 06.2007 высшее
    Хмельницкий Национальный Университет(ХНУ) Экономический факультет,
    специальность: экономика предприятия

    Профессиональные навыки: опытный пользователь - офисные программы,
    оргтехникой, программным обеспечением: Уверенный ПК
    пользователь, хорошее знание программ Microsoft Office,работа в 1С.Бухгалтерии.

    Дополнительная информация ЛИЧНЫЕ КАЧЕСТВА:

    Активность, исполнительность, пунктуальность, ответственность, коммуникабельность, дипломатичность, целеустремлённость, организаторские способности. Умение быстро принимать решения и разрешать конфликтные ситуации. Способен к быстрому обучению. Готов работать напряжённо и творчески для достижения поставленных задач. Возможность командировок.

    Контактное лицо: Матвийчук Дмитрий Анатольевич
    Телефон: 097 964 30 33
    E-mail: fesson@ukr.net

    Раздел: Бухгалтера, банкиры, экономисты | Менеджеры по продаже | Руководители, директора | №5173
     

    Бухгалтер

    Хмельницкий, 14:28, понедельник, 08.12.2008

    Зарплата:
    Образование: высшее

    Бухгалтера: послуги по складанню всіх видів бухгалтерських звітів для СПД, фізичних та юридичних осіб. Досвідчений головний бухгалтер, стаж 10 років власний ПК - 1С.

    Контактное лицо: Людмила
    Телефон: 8 097 383 42 78
    E-mail: gl.buc@mail.ru

    Раздел: Бухгалтера, банкиры, экономисты | №3979
     

    банк.работник

    Хмельницкий, 17:02, пятница, 07.11.2008

    Зарплата: 2000 грн.
    Опыт работы: 2 года
    Образование: неполное высшее
    Пол: женщина
    График работы: полный день

    Бродецька Марина Вікторівна 80973298555 м.Хмельницький

    Характеристика особистості
    відповідальність, уважність,працелюбність,кмітливість,наполегливість, вміння працювати на результат.

    Освіта
    МАУП (Міжрегіональна Академія Управління Персоналом)
    Роки навчання-2004-2010р.; заочне віділення, напрям:економіка і підприємництво,спеціальність – бухгалтер;
    Основні предмети: фін.аназіз підприємств та організацій, бух.облік, економіка,…
    Заклад№2
    Срібна медаль –ЗОШ №18 ім.В.Чорновола 2004р.;
    Прикладні курси економіки та підприємництва-2003р.;
    Хмельницький інститут підвищення кваліфікацій по комп’ютерним навичкам-2005р.
    Знання мов: російська, українська, англійська (розмовна);
    Знання програм:EXELL,WORD,ACCESS,POWER POINT, WinRar, WinZip, Bat, INTERNET,…

    Попередній практичний досвід:

    Червень-листопад 2006-ЗАТ «АЛЬФА-БАНК» спеціаліст рекламно інформаційного пункту роздрібного кредитування;
    Посадовы обов’язки: пошук клієнтів, консультація клієнтів щодо умов кредитування, формування документів, після видачі кредитів.

    Грудень -травень 2007- ХФ КБ ПриватБанк спеціаліст рекламно інформаційного пункту Головного офісу, напрямок «роздрібне кредитування»
    Посадові обов’язки: консультація потенційних позичальників, оцінка кредитоспроможності клієнта, заключення договорів, формування кредитної справи, моніторинг, супроводження кредитного портфелю, робота ОДБ сайбрідж та супутніми програмами, робота з торговими точками.
    Додаткові обов’язки-консультаціі з питань емісіі бпк, емісія та супроводження бпк кредитного класу.

    Травень 2007-жовтень 2007 ЗАТ «АЛЬФА-БАНК» кредитний експерт пункту роздрібного кредитування;
    Посадовы обов’язки: пошук клієнтів, консультація клієнтів щодо умов кредитування, формування документів, після видачі кредитів.

    Листопад 2007 –липень 2008 ЗАТ «АЛЬФА-БАНК» спеціаліст інформаційно-консультаційного центру
    Посадові обов’язки: видача готівки, пошук клієнтів, консультація клієнтів щодо умов кредитування, формування документів, після видачі кредитів, консультація по видачі іпотеки (проходила стажування по іпотеці)і авто в кредит.

    Серпень2008-листопад 2008 Банк «Кредит Дніпро» економіст по фізичним особам
    Посадові обов’язки: відкриття рахунків, грошові перекази, грошові вклади(депозити), консультація авто та іпотеки.

    Особисті якості: наполегливість, швидке навчання, вміння працювати на результат!

    Контактное лицо: марина
    Телефон: 80973298555
    E-mail: marinka2008.86@mail.ru

    Раздел: Бухгалтера, банкиры, экономисты | №3485
     

    бухгалтер

    Хмельницкий, 16:02, среда, 17.09.2008

    Зарплата: 1200 грн.
    Опыт работы: 1 год
    Образование: высшее
    Пол: женщина
    График работы: полный день

    РЕЗЮМЕ

    Одноочко Наталья Ильинична родилась 05 марта 1975 года, г. Симферополь

    Проживаю в г. Хмельницкий, ул. Маршала Гречко д.101, кв.38.

    Замужем, воспитываю дочь.

    Контактный телефон: дом. 8-050-596-19-62 8-0382-64-15-39

    Электронный адрес: oag@yandex.ru, oagoni@datasvit.km.ua

    Моя цель улучшить материальное благополучие своей семьи.
    Для этого я ищу работу, где есть лучшая возможность использования своих знаний и опыта работы.
    Ищу организацию, где с коллегами единомышленниками я буду способствовать развитию и росту благосостояния предприятия, где есть возможность профессионального роста, развития и реализации своего творческого потенциала.

    Образование:

    1. Высшее. В 2007 году окончила «Национальную академию природоохранного и курортного строительства» г. Симферополь по специальности «Менеджмент организаций», присвоена квалификация менеджер-экономист.
    2. В 1994 окончила «Совхоз-техникум Крымской опытной станции садоводства» в г. Симферополь по специальности «Бухгалтерский учет контроль и анализ хозяйственной деятельности»



    Опыт работы:

    С 2004 работала в ЧФ «Галион» главным бухгалтером в г. Хмельницком.
    С 2000-2004 работала в ООО «Крымагрострой» на должности бухгалтер-кассир
    В г. Симферополе.
    С 1995-2000 работала в Пенсионном фонде Украины специалистом по контролю за уплатой страховых взносов.

    Пользователь ПК. Работаю в программах Excel, Word,
    1С, Outlook, в сети Интернет.

    По характеру доброжелательная, общительная, трудолюбивая, целеустремленная, пунктуальная, способная к быстрому обучению.

    Контактное лицо: Наталья
    Телефон: 8(050)5961962 дом 64-15-39
    E-mail: oag@yandex.ru

    Раздел: Бухгалтера, банкиры, экономисты | №2618
     

    специалист

    Хмельницкий, 10:06, среда, 17.09.2008

    Зарплата: 1000 грн.
    Опыт работы: 1 год
    Образование: высшее
    Пол: мужчина
    График работы: полный день

    Парень закончил школу с золотой медаллю. Учасник районных олимпиад с точных наук (математика, физика) и занимал там призовые места. Поступил в Тернопольський национальный економический университет на денную форму учебы по специальности "Економика и финансы предприятия". Был старостой групы. Закончил с оценками на "4" и "5". Очень хорошо владею компютером на урровни пользователя, владею английским языком на уровне пользователя и хорошо руским и анлглийскимю Очень большое желание работать, учиться, и рости в умственно. Общителен, порядочный, чесен, целеустремлен.

    Контактное лицо: Миханчук Сергй Анатолиевич
    Телефон: 80971623933
    E-mail: seuriandlesia@rambler.ru

    Раздел: Бухгалтера, банкиры, экономисты | №2604
     

    бухгалтер-економіст

    Хмельницкий, 23:14, четверг, 24.07.2008

    Зарплата: 350 $
    Опыт работы: 1 год
    Образование: высшее
    Пол: женщина
    График работы: полный день

    Рижик Тетяна Миколаївна, 22 роки

    тел.: 8(097) 899-41-81, 8 (097)273-61-64

    Адреса: 30300, Хмельницька обл., м. Ізяслав, вул. Шевченка, 63, кв. 22
    rose_tanya_r@mail.ru

    Мета: постійне працевлаштування.
    Освіта:
    01.09.2006-10.07.2007 Тернопільський національний економічний університет, факультет обліку та аудиту, спеціалізація – «Облік та аудит у сфері послуг», диплом магістра.
    01.09.2004 – 03.07.2006 Тернопільський державний економічний університет, диплом бакалавра.
    01.09.2002 – 02.07.2004 Хмельницький кооперативний технікум, спеціальність – «Бухгалтерський облік».
    23.08.2002 свідоцтво оператора персональних ЕОМ.
    Досягнення: витримала конкурсний відбір на магістерську підготовку після отримання диплому бакалавра;
    виконання магістерської кваліфікаційної роботи на тему: «Управлінський облік на підприємствах сфери послуг».

    Досвід роботи:

    09.2007 – досьогодні
    відділення № 4 Хмельницького РУ ВАТ КБ «Надра», контролер.
    Навички: ділове спілкування, робота з людьми.
    Мови: українська – рідна, російська – вільно, англійська – зі словником.
    Активність: член профспілкової організації Хмельницького кооперативного технікуму.
    Особисті дані: відповідальна, комунікабельна, пунктуальна.
    Інтереси: психологія, комп’ютери, література, туризм, спорт, музика.
    Сімейний стан: незаміжня.

    Контактное лицо: Рижик Тетяна Миколаївна
    Телефон: 8 (097)899-41-81
    E-mail: rose_tanya_r@mail.ru

    Раздел: Бухгалтера, банкиры, экономисты | №2114
     
    Результат: 1-17 (всего 17)
    Страница:
  • 1


  • Ведущие компании
    Вакансии ПриватБанк
     

    Jooble
    свежие вакансии в Житомире работа снабжение
     

    Новости
     

    Реклама