Работа в Украине » Работа в Сумах » Резюме юрисконсульт, Сумы
Работа по регионам
Работа в Украине
Работа в Киеве
Работа в Одессе
Работа в Днепропетровске
Работа в Харькове
Работа в Запорожье
Работа в Виннице
Работа в Луцке
Работа во Львове
Работа в Житомире
Работа в Николаеве
Работа в Полтаве
Работа в Кировограде
Работа в Ивано-Франковске
Работа в Донецке
Работа в Херсоне
Работа в Сумах
Работа в Тернополе
Работа в Чернигове
Работа в Ровно
Работа в Ужгороде
Работа в Черкассах
Работа в Хмельницком
Работа в Симферополе
Работа в Луганске
Работа в Черновцах
Работа в Севастополе
все регионы »
 
Новости
Погода,Новости, загрузка...
 
Внимание!!! Если в объявлении указан номер телефона с кодом 070 или 090 - стоимость звонка на такие номера телефонов является ПЛАТНОЙ, и может существенно превышать несколько гривень/мин.
юрисконсульт
Сумы, 22:17, пятница, 30.11.2012

Зарплата: 2000 грн.
Пол: женщина
Возраст: 31 лет
Образование: высшее
Опыт работы: 2 года
График работы: полный день

Досвід роботи:
12.2005р. - 12.2006р. – Сумський філіал кредитної спілки «Фаворит», кредитний інспектор.
Обов’язки:
- продаж банківських продуктів, ідентифікація клієнта, перевірка справжності документів, консультація по кредитним продуктам, оформлення кредиту, підписання договорів.
01.2007-12.2007р. - Сумська філія КБ «Дельта», регіональний менеджер з розвитку.
Обов'язки:
- Пошук кредитних інспекторів.
- Навчання кредитних інспекторів процедурі видачі кредитів фізичним особам на споживчі цілі;
- Контроль інспекторів на точках продажу.
- Проведення тренінгів (активні продажи).
- Контроль оформлення інспекторами кредитних договорів (правильна консультація клієнтів, перевірка правильності заповнення заявки на оформлення кредиту, підписання договорів);
- Оформлення пластикових карт фізичним особам;
- Контроль та аналітика професійного рівня кредитних інспекторів;
- Моніторинг ринку (моніторинг конкурентних організацій - їх умови, проведень акцій, кредитних продуктів);
- Налагодження відносин з контрагентами (керівниками магазинів і всього персоналу, пропозиції з проведення спільних акцій);
- Робота з проблемними клієнтами.

З 08.2008 – 01.10.2012 - Концерн «Воінторгсервіс» (державне господарське об'єднання Міністерства оборони України), головний юрисконсульт.
Обов'язки:
- Складання наказів, посадових інструкцій (ведення діловодства);
- Підготовка та укладення договорів, аналіз договорів та складання протоколів розбіжностей;
- Аналіз локальних нормативних актів, на предмет їх відповідності вимогам чинного законодавства України та іншим внутрішнім документам;
- Претензійно - позовна робота;
- Підготовка, подання позовних заяв, письмових пояснень, заперечень, апеляційне та касаційне оскарження. Супровід судового процесу;
- Представництво інтересів підприємства в установах, організаціях.
- Розробка установчих документів для реєстрації юридичних осіб, внесення, і реєстрація змін до них;
- Кореспонденція з контрагентами.
- Робота з банками: відкриття рахунків, подача необхідної документації та інформації в разі зміни керівника підприємства, внесень змін до статутних документів.
- Отримання печаток.
- Отримання витягів, виписок з ЄДРПОУ.
- Взаємодія з державними органами, підготовка відповідей на запити контролюючих органів.

З 04.10.2012 – 30.10.2012 – Комунальне підприємство П «Сумижитло» Сумської міської ради – юрисконсульт юридичного відділу.
Обов'язки:
- Претензійно-позовна робота (складання усіх документів, представництво інтересів в судах);
- Виконання судових рішень (ДВС);
- Складання договорів аналіз договорів та складання протоколів розбіжностей;
- Ведення переговорів з контрагентами, боржниками;
- Взаємодія з державними органами, підготовка відповідей на запити контролюючих органів.
- Маю досвід участі в цивільних, господарських, адміністративних, кримінальних (представник цивільного відповідача) справах.
Професійні навички:
Володіння комп’ютером: користувач Word, Excel, Internet Exp. та ін.
Володіння українською та російською мовами. Англійська зі словником.
Особисті якості:
Комунікабельність, пунктуальність, відповідальність, вміння управляти своїм часом, наявність лідерських якостей, здатність до навчання, прагнення до самовдосконалення, здатність працювати в команді, вміння знаходити компроміси.

Контактное лицо: Елена Гозулова
Телефон: 0990216960
E-mail: helenna09@ukr.net

Раздел: Секретари, офис-менеджеры, операторы | Специалисты по персоналу, психологи | Юристы, адвокаты, право, консалтинг | №14071
 
Ведущие компании
Вакансии ПриватБанк
 

Jooble
найти работу Ужгород работа генеральный директор
 

Новости
 

Реклама