Работа в Украине » Работа в Сумах » резюме Специалисты по персоналу, психологи, Сумы
Работа по регионам
Работа в Украине
Работа в Киеве
Работа в Днепропетровске
Работа в Одессе
Работа в Харькове
Работа в Виннице
Работа в Запорожье
Работа в Донецке
Работа во Львове
Работа в Житомире
Работа в Полтаве
Работа в Николаеве
Работа в Луцке
Работа в Кировограде
Работа в Ивано-Франковске
Работа в Херсоне
Работа в Сумах
Работа в Чернигове
Работа в Тернополе
Работа в Ужгороде
Работа в Черкассах
Работа в Ровно
Работа в Хмельницком
Работа в Симферополе
Работа в Черновцах
Работа в Луганске
Работа в Севастополе
все регионы »
 
Новости
Погода,Новости, загрузка...
 
Внимание!!! Если в объявлении указан номер телефона с кодом 070 или 090 - стоимость звонка на такие номера телефонов является ПЛАТНОЙ, и может существенно превышать несколько гривень/мин.
Быстрый поиск
Раздел:
для выбора
нескольких
разделов
удерживайте
CTRL
  Регион:
Период:
Оклад от: $
Фраза:
Вид:
 
 
Запрос на поиск
Регион: Работа в Сумах
Разделы: Специалисты по персоналу, психологи
Период: за 30 дней
 
подробно | кратко
Результат: 1-1 (всего 1)
Страница:
  • 1
  • юрисконсульт

    Сумы, 22:17, пятница, 30.11.2012

    Зарплата: 2000 грн.
    Опыт работы: 2 года
    Образование: высшее
    Пол: женщина
    График работы: полный день

    Досвід роботи:
    12.2005р. - 12.2006р. – Сумський філіал кредитної спілки «Фаворит», кредитний інспектор.
    Обов’язки:
    - продаж банківських продуктів, ідентифікація клієнта, перевірка справжності документів, консультація по кредитним продуктам, оформлення кредиту, підписання договорів.
    01.2007-12.2007р. - Сумська філія КБ «Дельта», регіональний менеджер з розвитку.
    Обов'язки:
    - Пошук кредитних інспекторів.
    - Навчання кредитних інспекторів процедурі видачі кредитів фізичним особам на споживчі цілі;
    - Контроль інспекторів на точках продажу.
    - Проведення тренінгів (активні продажи).
    - Контроль оформлення інспекторами кредитних договорів (правильна консультація клієнтів, перевірка правильності заповнення заявки на оформлення кредиту, підписання договорів);
    - Оформлення пластикових карт фізичним особам;
    - Контроль та аналітика професійного рівня кредитних інспекторів;
    - Моніторинг ринку (моніторинг конкурентних організацій - їх умови, проведень акцій, кредитних продуктів);
    - Налагодження відносин з контрагентами (керівниками магазинів і всього персоналу, пропозиції з проведення спільних акцій);
    - Робота з проблемними клієнтами.

    З 08.2008 – 01.10.2012 - Концерн «Воінторгсервіс» (державне господарське об'єднання Міністерства оборони України), головний юрисконсульт.
    Обов'язки:
    - Складання наказів, посадових інструкцій (ведення діловодства);
    - Підготовка та укладення договорів, аналіз договорів та складання протоколів розбіжностей;
    - Аналіз локальних нормативних актів, на предмет їх відповідності вимогам чинного законодавства України та іншим внутрішнім документам;
    - Претензійно - позовна робота;
    - Підготовка, подання позовних заяв, письмових пояснень, заперечень, апеляційне та касаційне оскарження. Супровід судового процесу;
    - Представництво інтересів підприємства в установах, організаціях.
    - Розробка установчих документів для реєстрації юридичних осіб, внесення, і реєстрація змін до них;
    - Кореспонденція з контрагентами.
    - Робота з банками: відкриття рахунків, подача необхідної документації та інформації в разі зміни керівника підприємства, внесень змін до статутних документів.
    - Отримання печаток.
    - Отримання витягів, виписок з ЄДРПОУ.
    - Взаємодія з державними органами, підготовка відповідей на запити контролюючих органів.

    З 04.10.2012 – 30.10.2012 – Комунальне підприємство П «Сумижитло» Сумської міської ради – юрисконсульт юридичного відділу.
    Обов'язки:
    - Претензійно-позовна робота (складання усіх документів, представництво інтересів в судах);
    - Виконання судових рішень (ДВС);
    - Складання договорів аналіз договорів та складання протоколів розбіжностей;
    - Ведення переговорів з контрагентами, боржниками;
    - Взаємодія з державними органами, підготовка відповідей на запити контролюючих органів.
    - Маю досвід участі в цивільних, господарських, адміністративних, кримінальних (представник цивільного відповідача) справах.
    Професійні навички:
    Володіння комп’ютером: користувач Word, Excel, Internet Exp. та ін.
    Володіння українською та російською мовами. Англійська зі словником.
    Особисті якості:
    Комунікабельність, пунктуальність, відповідальність, вміння управляти своїм часом, наявність лідерських якостей, здатність до навчання, прагнення до самовдосконалення, здатність працювати в команді, вміння знаходити компроміси.

    Контактное лицо: Елена Гозулова
    Телефон: 0990216960
    E-mail: helenna09@ukr.net

    Раздел: Секретари, офис-менеджеры, операторы | Специалисты по персоналу, психологи | Юристы, адвокаты, право, консалтинг | №14071
     
    Результат: 1-1 (всего 1)
    Страница:
  • 1


  • Ведущие компании
    Вакансии ПриватБанк
     

    Jooble
    свежие вакансии Луцк работа банк
     

    Новости
     

    Реклама