Работа в Украине » Работа в Ужгороде » резюме Менеджеры по продаже, Ужгород
Работа по регионам
Работа в Украине
Работа в Киеве
Работа в Днепропетровске
Работа в Одессе
Работа в Харькове
Работа в Виннице
Работа в Донецке
Работа в Запорожье
Работа во Львове
Работа в Житомире
Работа в Полтаве
Работа в Николаеве
Работа в Кировограде
Работа в Луцке
Работа в Ивано-Франковске
Работа в Херсоне
Работа в Сумах
Работа в Чернигове
Работа в Тернополе
Работа в Ужгороде
Работа в Черкассах
Работа в Ровно
Работа в Хмельницком
Работа в Симферополе
Работа в Черновцах
Работа в Луганске
Работа в Севастополе
все регионы »
 
Новости
Погода,Новости, загрузка...
 
Внимание!!! Если в объявлении указан номер телефона с кодом 070 или 090 - стоимость звонка на такие номера телефонов является ПЛАТНОЙ, и может существенно превышать несколько гривень/мин.
Быстрый поиск
Раздел:
для выбора
нескольких
разделов
удерживайте
CTRL
  Регион:
Период:
Оклад от: $
Фраза:
Вид:
 
 
Запрос на поиск
Регион: Работа в Ужгороде
Разделы: Менеджеры по продаже
Период: за 30 дней
 
подробно | кратко
Результат: 1-2 (всего 2)
Страница:
  • 1
  • Кладовщик-карщик

    Ужгород, 09:35, суббота, 30.05.2015

    Зарплата: 3500 грн.
    Опыт работы: 5 лет
    Образование: среднее специальное
    Пол: мужчина
    График работы: полный день

    Кладовщик

    с 09.2013 по 04.2015 (1 год 7 месяцев)
    ПВП"Выбор", (Кормовые добавки)

    Руководил филиалом.
    Кладовщик

    с 07.2011 по наст. время (3 года 10 месяцев)
    ТОВ"Славутич", (мебельное производство)

    Работа на складе
    комплектация, отправка, учет и т.д. Работал в Киеве.
    Ди-джей

    с 02.2010 по 05.2011 (1 год 3 месяца)
    Ледовый клуб "Пионер", (развлекательный комплекс)

    Ди-джей караоке
    Музыкальное сопровождение на торжественных мероприятиях.Работал в Киеве.
    Сборщик мебели

    с 06.2008 по 01.2010 (1 год 7 месяцев)
    "Арма-Пол", (Импорт испанской мебели)

    доставка и сборка мебели. Работал в Киеве.Профессиональные навыки

    Навыки работы с компьютером, ПО
    Excel,1C,internet.

    Дополнительная информация

    Резюме

    Кухтин Юрий Вячеславович,
    возраст - 28,
    среднее специальное,
    опыт работы: сборщик мебели - 2 года,
    ди-джей 1,5 года,
    охрана(сопровождение) 6 месяцев.
    кладовщик мебельное производство-3 года кладовщик-карщик склад кормовых добавок 2 года умею работатьв1С, город проживания — Ужгород,
    желаемый график работы — полная занятость,
    претендует на зарплату от 3500грн.


    Качества:
    ответственность,
    коммуникабельность,
    быстрая обучаемость,
    пунктуальность,
    Энергичный,
    трудолюбив,
    общительный;

    Контактное лицо: Кухтин Юрий
    Телефон: 0509958828
    E-mail: maloooy@ukr.net

    Раздел: Менеджеры ВЭД, логистики, таможня | Менеджеры по продаже | №31481
     

    Менеджер, региональный представитель, администратор

    Ужгород, 11:29, вторник, 09.11.2010

    Зарплата:
    Опыт работы: 2 года
    Образование: высшее
    Пол: женщина
    График работы: полный день

    Освiта: с 09.1995 по 07.2001 спеціаліст
    2001р. Закiнчила Ужгородський Національний Університет, математичний факультет по спецiальностi «математик» - спеціаліст
    с 09.1994 по 07.1995
    1995р. Закiнчила Виноградiвське ВПУ №34 по професiї «бухгалтер сільськогосподарського виробництва» - диплом з відзнакою
    Тренінги: 2007р. «Основи підприємницької діяльності»
    Досвiд роботи:
    03.2007-12.2007 Ужгородська фiлiя ТОВ «Престиж-центр ЛТД» м. Київ
    Напрямок діяльності: Організація урочистостей. Посада: головний адмiнiстратор філії.
    Обов'язки:
    Проведення організаційної діяльності (пошук і підбір персоналу, забезпечення безперешкодного функціонування офісу тощо)
    • Ведення реєстру обліку та розподілення робочого часу працівників
    • Загальний контроль та координація роботи офісу
    • Повне ведення статистики та обліку заказів клієнтів
    • Налагодження механізму взаємодії з партнерами
    • Нарахування заробітної плати працівникам
    • Організація виконання плану продаж
    • Складання фінансового плану
    • Розподілення загальних витрат
    • Складання повної звітності роботи офісу
    • Розвиток нових прибуткових напрямків одночасно з розширенням даного бізнесу
    Особисті досягнення: Стримкий розвиток бізнесу, значне розширення клієнтської бази, створення відповідних умов для роботи працівників офісу, покращення показника прибутку на 70%

    10.2006-02.2007 ПП Ковач, пекарня
    Напрямок діяльності: виробництво хлiбобулочних виробiв. Посада: Менеджер з виробництва. Обов'язки:
    • Контроль та регулювання процесів використання сировини
    • Розрахунок та формування заказів завідувач складу
    • Поетапний контроль та корекція процесів виготовлення виробів
    • Планування та організація доставки продукції на торгові точки
    • Ведення статистичної звітності за повним перебігом виробничого циклу

    8.2006-09.2006 ПП Кополовець мала торгiвельна фірма
    Напрямок діяльності: Роздрібна торгівля комп'ютерної та оргтехніки. Посада: Старший менеджер. Обов'язки:
    • Розширення клієнтської бази
    • Покращення структури взаємовідносин з партнерами
    • Вивчення ситуації на локальному, регіональному ринках постачання-збуту комп'ютерної та оргтехніки
    • Побудова системи конкурентноспроможності

    01.2002-07.2006 Мукачiвський Районний Центр Зайнятості
    Напрямок діяльності: Державна служба зайнятості. Посада: провiдний спеціалiст вiддiлу сприяння працевлаштуванню.
    Обов'язки::
    • Пошук і підбір персоналу з урахуванням потреб роботодавців
    • Побудова та розширення зв'язків з роботодавцями
    • Пошук і підбір вакансій для подальшого працевлаштування різних категорій громадян,які звернулись до ЦЗ в пошуках роботи
    • Формування та ведення персональних справ зареєстрованих безробітних(документообіг)
    • Моніторинг і аналіз ринку праці

    Додаткова iнформацiя:
    Рівень володіння мовами: українська - вільно, російська - вільно, англійська – базовий
    Готовність до відряджень: Так
    Готовність працювати понаднормово: Так
    Маю водійське посвідчення категорії «В», досвідчений користувач ПК, володiю базовим рiвнем англiйської мови, але при необхiдностi швидко та старанно навчаюсь. В собi цiную врiвноваженiсть, вiдповiдальнiсть, працелюбнiсть, комунiкабельнiсть. Орiєнтацiя на якiсний результат є
    невiд'ємною складовою моєї роботи. Гарантую чеснiсть i поряднiсть.

    Контактное лицо: Ручкина Олена Олександрiвна
    Телефон: 099 642 7557; 063 356 2881
    E-mail: ruchkina.elena@qmail.com

    Раздел: Менеджеры по продаже | Руководители, директора | Секретари, офис-менеджеры, операторы | №7482
     
    Результат: 1-2 (всего 2)
    Страница:
  • 1


  • Ведущие компании
    Вакансии ПриватБанк
     

    Jooble
    свежие вакансии в Запорожье работа курьер
     

    Новости
     

    Реклама