Работа в Украине » Работа в Ужгороде » резюме Секретари, офис-менеджеры, операторы, Ужгород
Работа по регионам
Работа в Украине
Работа в Киеве
Работа в Днепропетровске
Работа в Одессе
Работа в Харькове
Работа в Виннице
Работа в Запорожье
Работа в Донецке
Работа во Львове
Работа в Житомире
Работа в Полтаве
Работа в Николаеве
Работа в Луцке
Работа в Кировограде
Работа в Ивано-Франковске
Работа в Херсоне
Работа в Сумах
Работа в Чернигове
Работа в Тернополе
Работа в Ужгороде
Работа в Черкассах
Работа в Ровно
Работа в Хмельницком
Работа в Симферополе
Работа в Черновцах
Работа в Луганске
Работа в Севастополе
все регионы »
 
Новости
Погода,Новости, загрузка...
 
Внимание!!! Если в объявлении указан номер телефона с кодом 070 или 090 - стоимость звонка на такие номера телефонов является ПЛАТНОЙ, и может существенно превышать несколько гривень/мин.
Быстрый поиск
Раздел:
для выбора
нескольких
разделов
удерживайте
CTRL
  Регион:
Период:
Оклад от: $
Фраза:
Вид:
 
 
Запрос на поиск
Регион: Работа в Ужгороде
Разделы: Секретари, офис-менеджеры, операторы
Период: за 30 дней
 
подробно | кратко
Результат: 1-5 (всего 5)
Страница:
  • 1
  • Офис-менеджер

    Ужгород, 17:26, воскресенье, 31.08.2014

    Зарплата:
    Опыт работы: 1 год
    Образование: высшее
    Пол: женщина
    График работы: полный день

    2009 г. - торговый представитель, 2011,2013 г . - стажировка на частном предприятии ПП "Грицик В.В.".(работа с бухгалтерской документацией, подписание договоров с клиентами.) Образование - высшее(красный диплом). Владение языками: немецкий - технический, английский - базовый. Наличие водительских прав (Категория "В", стаж 4 года).

    Контактное лицо: Виктория
    Телефон: 0502785511
    E-mail: archi.art.2000@mail.ru

    Раздел: Секретари, офис-менеджеры, операторы | №27722
     

    секретар

    Ужгород, 14:34, суббота, 31.05.2014

    Зарплата: 2500 грн.
    Образование: среднее специальное
    Пол: женщина
    График работы: полный день



    Контактное лицо: Швенда Тетяна Миколаївна
    Телефон: (095)046 67 33
    E-mail: shvenda.tetyana@mail.ru
    Web:

    Раздел: Секретари, офис-менеджеры, операторы | №26381
     

    Менеджер, региональный представитель, администратор

    Ужгород, 11:29, вторник, 09.11.2010

    Зарплата:
    Опыт работы: 2 года
    Образование: высшее
    Пол: женщина
    График работы: полный день

    Освiта: с 09.1995 по 07.2001 спеціаліст
    2001р. Закiнчила Ужгородський Національний Університет, математичний факультет по спецiальностi «математик» - спеціаліст
    с 09.1994 по 07.1995
    1995р. Закiнчила Виноградiвське ВПУ №34 по професiї «бухгалтер сільськогосподарського виробництва» - диплом з відзнакою
    Тренінги: 2007р. «Основи підприємницької діяльності»
    Досвiд роботи:
    03.2007-12.2007 Ужгородська фiлiя ТОВ «Престиж-центр ЛТД» м. Київ
    Напрямок діяльності: Організація урочистостей. Посада: головний адмiнiстратор філії.
    Обов'язки:
    Проведення організаційної діяльності (пошук і підбір персоналу, забезпечення безперешкодного функціонування офісу тощо)
    • Ведення реєстру обліку та розподілення робочого часу працівників
    • Загальний контроль та координація роботи офісу
    • Повне ведення статистики та обліку заказів клієнтів
    • Налагодження механізму взаємодії з партнерами
    • Нарахування заробітної плати працівникам
    • Організація виконання плану продаж
    • Складання фінансового плану
    • Розподілення загальних витрат
    • Складання повної звітності роботи офісу
    • Розвиток нових прибуткових напрямків одночасно з розширенням даного бізнесу
    Особисті досягнення: Стримкий розвиток бізнесу, значне розширення клієнтської бази, створення відповідних умов для роботи працівників офісу, покращення показника прибутку на 70%

    10.2006-02.2007 ПП Ковач, пекарня
    Напрямок діяльності: виробництво хлiбобулочних виробiв. Посада: Менеджер з виробництва. Обов'язки:
    • Контроль та регулювання процесів використання сировини
    • Розрахунок та формування заказів завідувач складу
    • Поетапний контроль та корекція процесів виготовлення виробів
    • Планування та організація доставки продукції на торгові точки
    • Ведення статистичної звітності за повним перебігом виробничого циклу

    8.2006-09.2006 ПП Кополовець мала торгiвельна фірма
    Напрямок діяльності: Роздрібна торгівля комп'ютерної та оргтехніки. Посада: Старший менеджер. Обов'язки:
    • Розширення клієнтської бази
    • Покращення структури взаємовідносин з партнерами
    • Вивчення ситуації на локальному, регіональному ринках постачання-збуту комп'ютерної та оргтехніки
    • Побудова системи конкурентноспроможності

    01.2002-07.2006 Мукачiвський Районний Центр Зайнятості
    Напрямок діяльності: Державна служба зайнятості. Посада: провiдний спеціалiст вiддiлу сприяння працевлаштуванню.
    Обов'язки::
    • Пошук і підбір персоналу з урахуванням потреб роботодавців
    • Побудова та розширення зв'язків з роботодавцями
    • Пошук і підбір вакансій для подальшого працевлаштування різних категорій громадян,які звернулись до ЦЗ в пошуках роботи
    • Формування та ведення персональних справ зареєстрованих безробітних(документообіг)
    • Моніторинг і аналіз ринку праці

    Додаткова iнформацiя:
    Рівень володіння мовами: українська - вільно, російська - вільно, англійська – базовий
    Готовність до відряджень: Так
    Готовність працювати понаднормово: Так
    Маю водійське посвідчення категорії «В», досвідчений користувач ПК, володiю базовим рiвнем англiйської мови, але при необхiдностi швидко та старанно навчаюсь. В собi цiную врiвноваженiсть, вiдповiдальнiсть, працелюбнiсть, комунiкабельнiсть. Орiєнтацiя на якiсний результат є
    невiд'ємною складовою моєї роботи. Гарантую чеснiсть i поряднiсть.

    Контактное лицо: Ручкина Олена Олександрiвна
    Телефон: 099 642 7557; 063 356 2881
    E-mail: ruchkina.elena@qmail.com

    Раздел: Менеджеры по продаже | Руководители, директора | Секретари, офис-менеджеры, операторы | №7482
     

    Менеджер

    Ужгород, 15:31, среда, 04.11.2009

    Зарплата:
    Опыт работы: 4 года
    Образование: высшее
    Пол: женщина
    График работы: полный день

    Освіта
    Ужгородський Державний інститут інформатики, економіки і права
    Повна вища
    Ужгород
    2003
    Факультет економіки. Отримала диплом спеціаліста за спеціальністю «Облік та аудит» та здобула кваліфікацію економіста.

    Навики
    ЗНАННЯ МОВ
    - Російська, українська.
    ТЕХНІЧНІ НАВИКИ:
    - рівень володіння комп’ютером: досвідчений користувач.
    - Комп’ютерні навички: 1С-бухгалтерія, MS Windows 98/2000/ME, MS Word, MS Excel, Microsoft Internet Explorer, MyIE, Opera, Outlook Express., CorelDRAW , Photoshop
    - уміння працювати з офісною технікою

    ДОСВІД РОБОТИ:
    Після закінчення інституту до 2005р працювала у декількох приватних підприємців, виконувала роботу бухгалтера, секретаря, менеджера. З листопада 2005р до червня 2006р. працювала в консалтинговій компанії „Стінг”, вела бухоблік на декількох фірмах-клієнтах цієї компанії. З 02.08.2006р по 24.11.2006р. працювала продавцем непродовольчих товарів у ТОВ «Євросєть» (роздрібна торгівля мобільними телефонами та аксесуарами). З 11.12.2006р. по 31.01.2008р. – працювала касиром в ТОВ «Спільне Українсько-Кіпрське підприємство «МТІ» (магазин «Інтертоп», роздрібна торгівля взуттям). Обов’язки: проведення розрахунків з покупцями (готівка і через посттермінали), роз’яснення інформації стосовно повернення товару і гарантії, а також щодо засобів по догляду за взуттям, ведення касової документації і звітності, документальне оформлення повернень товару. З 01.03.2008р. По31.08.2008р. працювала менеджером з питань регіонального розвитку (керівником Ужгородського структурного підрозділу) в оціночній компанії «Аргумент» (Одеса). В мої обов’язки входило: приймати замовлення на оцінку, слідкувати за їх виконанням, вести облік розподілу замовлень між співробітниками; організовувати проведення зустрічей з працівниками банків і інших фінансових установ, проводити моніторинг і аналіз діяльності оціночних компаній (оцінювачів) в своєму регіоні, здійснювати відбір кандидатів на роботу і представляти на навчання співробітників, в цілому організовувати роботу філії. На даний момент працюю в Компанії Сфера-лазер на посаді менеджера (конт. Телефон (0312) 63 05 39). Обов'язки : пошук клієнтів, прорахунок вартості замовлень, проведення переговорів з клієнтами, ведення облікової документації.

    Контактное лицо: Правдина Елена
    Телефон: 095-5774053
    E-mail: pravdinaelena@mail.ru

    Раздел: Продавцы, товароведы, кассиры | Руководители, директора | Секретари, офис-менеджеры, операторы | №6344
     

    Перекладач, Адміністратор

    Ужгород, 16:46, среда, 03.12.2008

    Зарплата:

    CURRICULUM VITAE

    1. Прізвище, ім’я, по батькові: Купцова Світлана Миколаївна

    2. Дата народження: 10.01.1980

    3. Освіта: Вища

    4. Національність: українка

    5. Сімейний стан: одружена

    6. Бажана посада та зарплата: Перекладач, адміністративна діяльність, від 500 дол.

    7. Конт. інформація: 8-067-507-57-86, 8-0312-67-24-57 (батьки), м.Ужгород, пр.Свободи, 53/33, skuptsova@ukr.net


    Назва вищого навчального закладу [дата вступу – дата закінчення) Отриманий ступінь чи диплом

    Закарпатський державний інститут інформатики, економіки та права,
    Факультет міжнародних відносин,
    1997–2002 Диплом з відзнакою за спеціальністю "Країнознавство", “Спеціаліст з країнознавства та перекладач”.



    Університет Масачусетсу (Амхерст, США), Програма курсів
    2000-2001 Сертифікат програми курсів "Державне управління"

    8. Знання мов: Позначте рівень знання мови відповідно від 5 до 1 (5 - відмінний; 1 - базовий)
    Мова Читаю Розмовляю Пишу
    українська 5 5 5
    російська 5 5 5
    англійська 5 5 5
    французька 4 3 4
    словацька 3 3 3

    9. Участь у професійних організаціях: Ні
    10. Інші здібності: (комп`ютерна грамотність, тощо) PC: Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet.
    Швидкий набір текстів («всліпу»)
    11. Професійні навички
    Практичне володіння англійською мовою
    Вільне володіння російською та українською
    Організаційні здібності
    Комп’ютерна грамотність
    Гарні комунікаційні та міжособистісні здібності
    Високий рівень відповідальності та здатність працювати в строки
    Здатність працювати як незалежно, так і в колективі
    Досвід роботи з офісною технікою (факс, сканер, ксерокс тощо)
    12. Професійний досвід:

    Від -до Організація Посада Опис роботи
    2002-2003 Відділ Державної служби охорони УМВС України в Закарпатській області Головний спеціаліст організаційної групи Контроль виконання приписів МВС, підготовка внутрішніх протоколів нарад, звітів на основі підсумків роботи всіх відділів обласного управління
    2003 -
    2005 Проект ТАСІС ЄС “Оцінка ризику та управління повенями в Закарпатській області, Україна”
    Офіс-менеджер - переклад під час загальних зустрічей керівника проекту та експертів проекту
    - письмовий переклад документів проекту
    - допомога керівнику проекту у проведенні та підписанні контрактів та вирішенні фінансових питань
    - організаційна підготовка проведення Наглядових, Моніторингових нарад, семінарів, конференцій, зустрічей робочих груп
    - закупівля офісного обладнання та канцтоварів
    - організація інформаційної компанії по проекту в ЗМІ та на місцевому телебаченні
    - організація зустрічей та підготовка листів до обласних управлінь реципієнтів проекту
    - перевірка офіційної електронної пошти проекту, отримання дзвінків, відправлення факсів
    - бронювання номерів в готелі, авіа- та залізничних квитків для експертів проекту, організація транспорту для них
    - підготовка рахунків
    2005-2007 EU СВС SPF проект № 2005/101-578 від 16.06.2005 «Підвищення готовності регіональних організацій, пов’язаних з протипаводковим захистом, в регіоні Берег»
    Асистент проекту, перекладач Адміністративні послуги з організації, підготовки ти виконання заходів проекту,
    - ведення та облік кореспонденції проекту
    - письмовий та усний переклад
    - організаційна підготовка проведення Наглядових, Моніторингових нарад, семінарів, конференцій, зустрічей робочих груп
    - резервування номерів в готелях, авіа та залізничних квитків для експертів проекту, організація транспортних послуг.
    - організація зустрічей та підготовка листів до обласних управлінь реципієнтів проекту
    - підготовка рахунків
    - перевірка офіційної електронної пошти проекту, отримання дзвінків, відправлення факсів
    2007-2008 EU INTERREG ІІІ А/ TACIS №2006/121-736 «Розробка українсько-угорських комплексних планів протипаводкового захисту, розвитку водного господарства та оновлення заплавних територій в регіоні Берег та басейні р.Боржава»
    Асистент проекту, перекладач Адміністративні послуги з організації, підготовки ти виконання заходів проекту,
    - ведення та облік кореспонденції проекту
    - письмовий та усний переклад
    - організаційна підготовка проведення Наглядових, Моніторингових нарад, семінарів, конференцій, зустрічей робочих груп
    - резервування номерів в готелях, авіа та залізничних квитків для експертів проекту, організація транспортних послуг.
    - організація зустрічей та підготовка листів до обласних управлінь реципієнтів проекту
    - підготовка рахунків
    - перевірка офіційної електронної пошти проекту, отримання дзвінків, відправлення факсів

    Телефон: 8-067-507-57-86
    E-mail: skuptsova@ukr.net

    Раздел: Журналисты, редакторы, переводчики | Секретари, офис-менеджеры, операторы | Разное | №3905
     
    Результат: 1-5 (всего 5)
    Страница:
  • 1


  • Ведущие компании
    Вакансии ПриватБанк
     

    Jooble
    вакансии Луцк работа продавец консультант
     

    Новости
     

    Реклама